pantenkelebek merve2255 bişey sorabilir miyim? Benim eşimde elektrikçi. Şimdiki işini bırakıp tamamen kendi işini yapmak istiyor. Kazancı iyi mi eşinizin ev kira malum kirayı çıkartabilir mi ki.endişelerim var
NmalkoC merve2255 hepsi aynı canım merak etme babamda tedaşta şefti evde prizler yanık duruyordu annem çarşıdan alıp değiştirirdi prizleri 🤣
Aselinannesi0655 songulakyrk elektrik mühendisi ama polis 7 yıldır şimdi de formasyon alıyor ögretmen olacak 😂
lux33 Aselinannesi0655 merhaba benim eşim de Ziraat mühendisi formasyon alınca öğretmen olabileceklerine dair geçen gün ben de bir yazı görmüştüm bilginiz var mı acaba
Yaren-1526 Dedektifgadget bu devirde okuma meslek sahibi ol sanayide diyorlar katılıyor musunuz kazanç ıyı mi
bikaracaailesi Doga_sever bazı araştırma görevlisi ilanına bakarsan genellikle ilgili konuda yüksek lisans öğrencisi yapıyor olmak yazar. Hatta çoğu ilan da bu şekildedir
Deletedmom_215 Doga_sever benim esimede yüksek lisans yaparken özel bir üniversiteden araştırma görevlisi teklifi gelmişti. Hatta yüksek lisansa kabul aldığı gün gelmişti bu teklif.
beyza000 songulakyrk sosyal medya uzmanı grafik tasarımcısı aynı zamanda çevre mühendisi her telden var😂