Deletedmom_215 Doga_sever benim esimede yüksek lisans yaparken özel bir üniversiteden araştırma görevlisi teklifi gelmişti. Hatta yüksek lisansa kabul aldığı gün gelmişti bu teklif.
prensesinannesi11 Deletedmom_215 bir şey sorabilir miyim eşiniz tezli mi tezsiz mi yüksek lisans yapıyor acaba
pantenkelebek songulakyrk normalde elektrikci. Bir fabrikada hem üretim görevlisi hem fabrikanın bakimcisi yine kendi mesleğini yapıyor işte
Buket57 deleted20517 benim kocamda berber🫠 sanırım mesleğinin en pis tarafı “kıl” akşam eve gelince direk elini ayağını yıkar.
pantenkelebek merve2255 bişey sorabilir miyim? Benim eşimde elektrikçi. Şimdiki işini bırakıp tamamen kendi işini yapmak istiyor. Kazancı iyi mi eşinizin ev kira malum kirayı çıkartabilir mi ki.endişelerim var
merve2255 pantenkelebek ben yurtdışındayım canım buraya göre kazancı güzel bizimde tr de dükkan açıp dönme hayalimiz var Tr şartlarını bilmiyorum ama
ilay-mom gunes7272 bazen çok bunaltıyor ama 🤦🏻♀️ genel olarak eşlerin, aşçı olmasa da yardım etmeli diye düşünüyorum ben cok zor toparladım doğumdan sonra