ahseney anne sütü çok önemli bir besin; içerisinde antikor barındırıyor. 1 yaştan sonra önemli değil demek çok büyük bir haksızlık olur bu mucizevi besin için. Uzmanların önerisi de bu yönde 2 yaş ve ötesi diye boşuna söylemiyorlar. Kızım anne sütü alırken de hastalandı ama çok hızlı iyileşti. Süreçte bol bol emzirdim. Ama şimdi bir kere hastalandı; 1 ay iyileşemedi. Sarımsak kürü, bitki çayları, bal, keçiboynuzu sürekli tüketti ama en son çare antibiyotik vermek zorunda kaldık. Sevgiler🌼