denizalismom 25 ay emzirdim. Erken bıraktığımı düşündüm ve pişman oldum. Şimdiki mantığımla 36 ya kadar emzirirdim. Anne sütü çok kıymetli bir besin. Sütünüz geliyorsa bırakmayın derim naçizane. İki yıl hiç antibiyotik kullanmadık, bırakır bırakmaz ilk hastalıkta antibiyotik kullanmak zorunda kaldık. Bu olay beni çok üzdü.