denizalismom
yaaa memeden kesince nasıl uyutacaz:(
O kadar zor bir durum ki memeden resmen bıktım bunaldım ya ben 🥺🥺 şimdi 1 yaş yazık diyorum zaten yemek yemesi sıfır , bide şimdi orculuyim ya açlıktan mahvoluyorum gece ful memede sabahta emiyor öyle halim kalmıyor
1,5 kesin keserim ben bu çocuğu , ablası 2,5 yasa kadar emdi oda çok çok zordu şimdi o kadar zayıf ki 10 gün aç kalsa demez acım yemek yiyim