Nilgunelaa Alparslanmom__ Evet fiyatladı genelde öyle ve uygun yani bence yıllarca kullanacağımız için. Kamerası nasıl onu bilmiyorum hiç bir mağazaya gidip bakmam lazım sanırım
Alparslanmom__ Nilgunelaa kamerası gayet güzel ben geçen sene şubat ayında 38 000 almıştım eşime 2 hafta önce 34 000 ₺aldık
mooomm01 Nilgunelaa bende 14 pro max var eşimde 15 pro benim telefonumun kamerası daha güzel 15 de bir sorun var kamerada ama ne bilmiyorum
defnemomm_ Nilgunelaa alin alin :) Ben de redmiden ilk defa iPhone geçiş yaptım çok güzel telefon valla 7 aydır elimde
Nilgunelaa defnemomm_ 14 te aynı ne farkı var acaba fiyat olarakta yakınlar onun nasıl kamerası acaba 🤔