15 pro kullanıyorum sırf kamera performansı için aldım çünkü çok seviyorum video fotoğraf çekmeyi ama bundan önce ki düz 13’tü kamerası onun da çok güzeldi memnundum durumunuz varsa 13 düşünebilirsiniz, ben 13’ü eşime verdim o kullanıyor ama bazen ondan çekiyorum fotoğrafları 🤭