Nilgunelaa barbiee_ 13-14-15 hepsinin arasında ortalama 10 bin var merak ettiğim farkları ne. Örneğin 15 model 13 ile aynıysa kamera olarak şuan 13 tercih ederim. Ama daha iyiyse 10 bin verip 15 almak mantıklı bunu net olarak nasıl öğrenebilirim acaba
Nilgunelaa barbiee_ kesin şeyler yazmıyor ki o yüzden kullanıcı tecrübelerine güvenerek post açayım dedim
ozr42 Nilgunelaa 15 plus kullanıyorum alalı bi kaç gün oldu . Çok beğendim kamerası felan çok güzel şimdilik bi problem yok. Şarjıda gidiyor çok kullanmasan . Kasma ısınma problemde yok umarım ilerleyen zamanda olmaz eşimde 2 aydır var o problem yaşamadı hiç .
Nilgunelaa ozr42 iPhone 11 de benim elime büyük geliyor plusta aynı boyuttadır muhtemelen. Ben 13-14-15 serisinden birini alıcam hangisi daha iyi onu anlamaya çalışıyorum açıkçası