gokkuss aslında şuanda gayet normal oğlum kara ciger enzimleri yüksekliğinden gitmiştik hastaneye 9 aylıkken kakasında zorlanmıştı bizde kabız hani gidelim surup felan bise alalım dedik gittik kan alındı ve ast alt değerleri yüksek çıktı. Doktor biraz beklememiz gerektiğini verdiğimiz ağrı kesicilerden yüksekte olabilecgini söyledi calpol parol vs. Onları kestik çünkü diş donemindeydi agrisi oldukca veriyoduk. Sonrasinda ara ara takip ettiriyoduk düşmüyodu enzim degerleri sınıra bile geldi. Sonra gastrolojiye gittik iste 11 tüp kan alındı ertesi gün çk degeri yüksek çktı kas enzimleri çıkan değerleri bi kas hastasıyla aynı eş degerdeydi genetik test verdik 2 ay sonra çıktı sonucu ve dmd kas hastası teşhisi kondu.