Kızlar bizi bilenler bilir oğlum dmd kas hastası 2 yaşında tanısı kondu şuan 31 aylık olduk. Diğer hesabıma giremedim şifreyi unutmuşum yeni hesap açtım bizi merak eden teyzoşlar var diye 🥺 hepiniz iyiki varsınız o süreçte desteğinizi hiç eksik etmediniz hepinize kocamann sarılıyorummm 🫂 oğlum tedaviye uygun bulundu şimdilik hastaneyle iletişime geçtik dubaide tedavisini olacak inşallah maliyeti çoookkk yüksek ama olsun benimde umudum yüksek valiliğe başvurduk ama red geldi bölge adliye mahkemesine dava açacakmışım ne kadar dmd li çocukların ailesi varsa hepsiyle tek tek görüştüm ilk sefer red geliyormuş maalesef süreç 1 kaç ayı bulabilirmiş kendileride aynı durumu yaşamışlar bu mübarek aylarda duanıza talibim oğluma çok dua edin olurmu hayırlısıyla o parayı toplayıp tedavimizi alalım onu yeniden doğurmuş gibi olacam o zaman 🏵 zorlu yola çıkmak üzereyiz başım gözüm üstüne ilmek ilmek cabalıyacam evladım için o benim yaşam kaynağım 💙🙏🫂🥺