hepyerdeyizz sagol kuzum allah razı olsun hiç sorma yeni yeni kendime geliyom şehir disina ciktim annemin persembesinden sonra evinide vereceklerimi verdim geri kalanı esim halletti kafam hiç üstümde degildi inan 1 hafta nigdede kaynanamglde 2 hafta hakkari yüksek ovada görümcemin yaninda kaldm sagolsnlar cok destek oldular banada cok iyi geldi uzaklaşmak 1 hafta oluyo geleli kaldığmz yerden devam yapacak bse yok ara ara aglamalarım oluyor oda normal sanırım yasadigim seyler kolay degl ama çok şükür rabbime beterin beteri var suan tek dilegim oglumun hakkinda en güzeli neyse o olsun sadece geçim derdim hayat telaşım olsun istiyorum