usenmedimyaptimbirvelet 😅Yeni bir yorum daha yapayım,bu üyelik olma işini ablam ile beraber aynı hesabı kullanıyoruz 🫣böylelikle daha uygun oluyor.kendini yıkama özelliği de var hamur bulaşığı,çorba bulaşığı hiç uğraşmıyorum o yıkasın diye…
Tek tek tek dezavantajlı mutfağınız geniş ve hava alacak bir yerde olması lazım. Buharı dolaba vuruyor benim o yüzden ayrı parça aldım ama yine de çorba pişerken ister istemez dolaba yine gidiyor…
Diğer dezavantaj yerinden kımıldamamısı lazım,kullanırken kaşık ile kenarına kalan salça vs vurulması da önerilmiyor hassas tartının bozulma ihtimali var diye.Şuan Thermomix 6 var bende ama 7 mükemmel ötesi..