usenmedimyaptimbirvelet Kızlar kullanan var mı? bu mucize aletin hiç mi dezavantajı yok hep övülüyor hep övülüyor Bugün 5 saniyede harika bi limonata yapınca düşünmedim değil. Ama bir yanım da hep düşünüyor acaba değer mi?
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet bende burada bekleyeyim. Bu aralar çok karşıma çıkıyor merak ettim parasıda bi tık güzelmiş 🥲
guldenurcinar usenmedimyaptimbirvelet şöyle ki benim kuzenim nerdeyse tüm yemeğini onda yapıyor dezavantajı şu onun rahatlığına alışınca tencere de yemek yapmak çok zor geliyor 😊
papatyagibi usenmedimyaptimbirvelet Ay ben bekleyim surada Benimde gözüme girdi bu cihaz Ama iste emin olamıyorumm parasıda malum 😂
Mnli usenmedimyaptimbirvelet ben de geçen sene alacaktım ama o kadar paraya bir de tarifleri de satın almak yıllık üyelik gibi bişey de gerekliymiş
usenmedimyaptimbirvelet NariNariKiminYari :( parasını duyunca çığlıklar ata ata uzaklaştım ama eşim bi düşünür gibi oldu du bakalım hfjdjdjd hemen post açtım
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet ben eşime söylesem oturur ağlar şu zımbırtıya o kadar para mı verdin diye yine seninki bi düşünmüş ahahahha
usenmedimyaptimbirvelet guldenurcinar yaaa gerçekten mi tek dezavantaj o olsun 😂😂 bulaşık da çıkmıyormuş Hayatı sevmem için bir neden
usenmedimyaptimbirvelet papatyagibi ya daha düne kadar hiç gözümde değildi ne alakaa yia ne saçma diyodum bugün canlı canlı her şeyi gözümün önünde saniyeler içinde yapınca kal geldi 🤤
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet vallahi koyuyo maddi çöküşteyiz bu aralar 🥲 sen al peşine de ben alayım ahshahah
usenmedimyaptimbirvelet Mnli yıllık üyelik 1000tl İlk 3 ay bedava Zaten 3 ay içinde tarifleri kaydedebiliyormuşsun kaybolmuyormuş geri
Madamehappyyyyy usenmedimyaptimbirvelet Ben 4-5 aydır kullanıyorum 😂🫣abartısız mükemmel bir şey. Çorba ve tatlı pasta çeşitlerini full oradan yapıyorum. Diğer elektronik eşyalarını kullanmaya bile gerek kalmıyor. Çorba yapıyorsun ve sadece bıçak ve kazanı bulaşık düşün. 😂 her şeyi gramı gramına olduğu için tat da güzel oluyor.
papatyagibi usenmedimyaptimbirvelet Benimde gözümde yoktuda girdi valla aklıma oluyor bir süre Tabii cesaret edemedim orası ayrı 😂
Lilysa usenmedimyaptimbirvelet youtubeda bir sürü tarif var oradan bakıp yapsak olmuyor mu ille cihazın kendi içinden mi secmemiz gerekiyor
Madamehappyyyyy usenmedimyaptimbirvelet 😅Ben çok uyğuna aldım 3 tane satışta bir tane bedava geliyor. Ablam satışı yaptı bir tane kendine aldı böylelikle geleni de bana yarı fiyatına verdi. 🫣
Minikprenseees usenmedimyaptimbirvelet AVM de tanıtımına denk geldim harika bir şey ya,imkanım olsa düşünmeden alırdım
usenmedimyaptimbirvelet Minikprenseees ay inşallah rabbim herkese nasip etsin ya baya mucize bir alet
cbk16 usenmedimyaptimbirvelet ben 2 aydır kullanıyorum elim ayağım oldu tariflerin tutmama ihtimali yok misafir ağırlamak aşırı kolay öyle söyleyebilirim ve her şeyi çok lezzetli gerçekten
usenmedimyaptimbirvelet cbk16 evet ya bende omun için istedim misafir geleceğinde hep stres olurdum Şimdi baya iyi hamur falan yoğurdu kadın 2 dk sürdü Benim chef vae ama nerden baksan 15-20 dk sürüyor
Lilysa usenmedimyaptimbirvelet valla ben de bir süredir almak istiyorum chef bir arkadaşıma sordum hiç düşünme al dedi ama fiyatı biraz fazla yüksek alır da kullanmazsam öyle bi kenarda durursa eşim beni yer bitirir. Bulasik çıkmama olayı çok güzel. Kendi kendini temizliyor en son bir duruluyorsun bitti gitti.