JollyBaby tabi ki zaten önce bi öyle zorlanıyorsun makineyi öğrenmen gerekiyor. Sonra her şey pratik oluyor mesela altta yumurta kaynarken üstte çayın demleniyor veya en altında brokoli haşlıyorsun bir alette 3-5 iş öğrendikçe her şey kolay
Bende kadına sordum e bu aletin hiç mi kötü yanı yok adam kendini bile temizliyor yahu dedim
Tek dezavantajı çok fazla motor gücü olmasıymış mesela fasulye yapmış kadın [aşırı) fazla karıştırdığı için zedelenmiş öyle anlattı o da bana dezavantaj gibi gelmedi açıkçası. O gram meseleside siz koyuyorsunuz yeterli diye uyarı veriyor zaten veya çok gelince alabiliyorsunuz tekrardan extra bi tartıya gerek duymuyorsun yani bende sizin gibi düşündüm ama kadın hepsini kanıtlı anlattı 🥹🥹