Asyaaihsnser merhaba, bebeginiz çok kucuk ve bu zamanlarda 40 çıkana kadar gündüz 1.5 saatte bir, gece 2 saatte bir emzirme öneriliyor. Henuz açlık duygusu oluşmadı ve midesi 2 saatte bir boşalıyor.Eger bu sürelere uymazsanız hem sarılık olma riski çok fazla , hem de kan şekeri düşebilir. Bu sefer de emzirmekte daha da zorlanirsiniz.Yoksa bu dönemde bebekler siz uyandırıp emzirmezseniz uzun saatler uyuyabilir. Biraz daha sabredin derim.