Asyaaihsnser canım ben oğlumu bi aya kadar gece gündüz 2 saatte bi emzirmek için uyandırdım, 1 aydan sonra kendi alıştığı için alarm kurmaya gerek kalmıyordu 2 saate kendisi uyanıyoru, 2 ay 5 günlük oldu daha bi iki haftadır kendi uyku düzenini kuruyo, artık ben uyandirmiyorum 4-5 saate kendi acıkıp uyaniyo ama her ihtimale karşı ben yine de alarm kuruyorum 4 saate, biraz daha sabretmen gerekecek daha cok kucuk bazen çok zor oluyo ama herşey evlatlarımız icin🥰🥰, Allah yardımcın olsun fırsat bulduğun her an uyu dinlen sende 😊😊🤲🤲🤲