Sen yine iki saat diyorsun ben 1 saatte birkalkıp emziriyordum cok sukur sarılık olmadı ama 2 ay bu sekılde devam ettım kılo alımı superdı ayda 1,5 kılo aldı 2,700 dogmustu 3,5 aylıgız 7,5 kilo olduk çok şükür sabret 3. Ayında 4-5 saate çıkıo hatta 3. Ayından sonra dr kendı uyanınca emzir artık dedi dün gece uykusuna 1 de gectı saat 7,5 da uyandı sabah emdi tekrar uyudu 11 e kadar çok şükür sabret uykusuzluk cok zor koltukta kafamıkoyup uyudum 2 ay boyunca hep memede uyudu oğlum hatta uzunbir süre bu şekıl olcak dıye cok korktum ama sabrın sonu selamet emin ol geciyor her ay başka bir şey çıkıyor uyku düzeldi bizde meme reddi yaşıyoruz şuara