elaalp2 Ogretmennnnn_____ çok şükür öğretmenim inşallah benim oğlumda öle olur çok üzülüyorum kafasının şekli bile garip geliyor 😔😔
Ogretmennnnn_____ elaalp2 biz annelere malesef her şey büyütülmüş olarak gelir pimpirikleniriz halbuki o an stres yerine daha rahat olsak ❤️
elaalp2 Ogretmennnnn_____ maalesef olamıyorum 4. Ay kontrolü geldi bu hafta gideceğiz kafası büyüdü mü büyümedi mi srresteyim 😔
elaalp2 DuruAselEmr merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı 4. Ay kontrolü 1 cm büyümüş baş çevresi 41,5 olmuş doktor hala beyin cerrahına yönlendirmedi şimdilik duruyoruz ama içimiz içimizi yiyor 😔
DuruAselEmr elaalp2 Problem etmeyin bence şuan için persantil tablosuna baktığınızda 4. Ay için 38 ile 43 cm arasında normal diyor zaten.Sizin ölçümünüz gayet iyi.Bizimde öyle heray birkaç cm.büyümüyordu hatta bazı aylar0.5 cm bile büyüdüğü olmuştu.
DuruAselEmr elaalp2 4aylıktan 1 yaşa kadar her ay kafa ölçümü yapıldı .1 yaştan sonra gerek yok gelmenize dedi 18 aylık gittik 2 yaşında rutin kontrollere gittik
elaalp2 DuruAselEmr kafasında şekil bozukluğu olursa yönlendşrcem dedi çocuk doktoru bundan sonraki aylar biraz kritik dedi 1 yaşına kadar bu stresle nasıl yaşıycaz bilmiyorum 😔
DuruAselEmr elaalp2 Bizim Dr. Her ay büyüyor olması yeterli demişti 1 cm. Bile büyüdüğünü gösterir.İlk zamanlar çok stres yapmıştım ama birkaç ay sonra rahatladım yani aynı stresi 1 yaşına kadar yaşamadım
elaalp2 glklc merhaba tekrardan ne yaptınız baş çevredi büyüyor mu bebeğinizin bizde beklemedeyiz 4. Ay kontrolündede bir cm büyümüş önümüzdeki aylar daha dikkatli olucaz dedi doktorumuz 😔
glklc elaalp2 merhaba evet baş cevresi büyüyor cok şükür bi sıkıntımız yok her ay ölçülmeye devam edilip takip ediliyor doktorumuz herhangi bir sorun görmedi 😊
elaalp2 DuruAselEmr bizede öle tomografi çekilmesin çocuğa diye yönlendirmedi beyin cerrahına siz kaç aylık oldunuz
koruk glklc merhabalar ikinci kızım da bizim de dört aylıkken kapanmıştı tomografi çekmediler ama bize her ay bas kontrolü yaptılar bazen d vitamini fazla gelmeside sebep oluyormuş bizde hemen kesmişlerdi d vitaminiini
elaalp2 koruk bende şimdi onu sordum diğer arkadaşa doktor kesmedi bizim ama ben bayağ azalttım sizin bebek kaç aylık oldu acaba
glklc koruk benim devam etmemi söyledi suan için şükür Allaha bir problem yok ama haliyle ilk baslarda insan endişe ediyor
elaalp2 koruk merhaba bebeğiniz şimdi kaç aylık oldu baş büyümesi devam etti mi çok korkuyorum şekil bozukluğu olacak diye 😔