Ben bu konudan dolayı çok korkmuştum bebeğim bıngıldağı çok küçük doğdu hele baş çevresi 32 idi şuan da da çok küçük baş çevresi ancak korkum tamamen bitti diyebilirim bir kere kapandı kapanacak dedikleri bıngıldak 7 aylıkken kapandı baş çevresi e nabızda ki persentılı içinde olduğu sürece hiç takmıyorum şuan 8,5 aylık az önce saklanıp sesleniyordum o da beni buluyordu her şey yolunda şükür seni çok iyi anlıyorum ama korkma büyüdüğü sürece sıkıntı olmaz ki büyümemesi çok çok küçük ihtimaldir.