elaalp2 çok geçmiş olsun tekrardan. Bir anne için çok zor tabiki ama bu bir süreç. Ameliyattan korkmayın Allah’ın izniyle bir şey olacağını sanmıyorum. İlk gün çok ağladı benim bebeğim sonra çok iyiydi. Ameliyat olduğu için işimi gücümü bırakıp sadece bebeğimle ilgilendim enfeksiyon kapmasın diye. Şuan çok şükür iyi. Ameliyat sonrası bakım ameliyat kadar önemli diye düşünüyorum. Hastanede kaldığı sürece ilaçlarla ağrısı giderildi evde de calpol verin dediler ama gerek kalmadı iyiydi zaten. Sadece ameliyat günü biraz zor geçiyor o kadar. İnşallah yavrunuz sağlığına bir an önce kavuşur.