ebrarberen23 merhaba biz tomografi çektiremedik kızım durmadı daha da yaptırmadık radyosyana daha fazla maruz kalmasın diye, şuan için bir sıkıntı yok bas ölçümü yapılıyor gelisimindede bir sıkıntı yok maşallah bazen genetik olabiliyormuş bize doktorumuz erken kapanmasın da bir sıkıntı yok yeterki baş cevresi büyümeye devam etsin dedi