elizz_momm anaokul öğretmeniyim bebeğimden sonra çalışmıyorum tekrar mesleğime dönmeyi de düşünmüyorum çünkü aynı sınıfta 20 çocukla bütün sabrımı koruyup eve gelip bebeğime sabrımın kalmamasını kabullenemem çevremdeki öğretmenler den de biliyorum bu yaşanıyor o yüzden hamileyken bıraktım büyüdüğünde bakıcaz artık