GezginPaNDa eğer kendiniz şoförlük yapıcaksanız tavsiye etmem gerçekten eşim için çok yorucu oluyor gece 1.3.5 fabrika mesai servisi oluyor ayrıyetten gündüz servis oluyor o işi yaptıgınızda uykuyu unutun malesef ama kazanç olarak bakıyorsanızgerçekten güzel kazancı var mesela benim ve eşimin sigortalar ödeniyor 30 bin civarı muhasebeye veriyoruz sigortalarla birlikte aylık mazotte 35 bin civarı oluyor her ay değişiyor ama bu ay toplam 230 bin kazandırdı yani nakit kalan 165 bin oluyor bizim s plaka plakalar pahalı sanırım 6.5 7 m civarı olması lazım kazancı güzel ama hayat yok malesef çalışana biz 3 yıl kiraya verip gezdik gerçekten yorucu