elizz_momm mühendisim, oğlum 10 aylıkken işe döndüm, 7 aydır dur durak bilmeden çalışıyorum, çalışmak motive ediyor tabi ki ama çok yoruluyorum ve uykusuz kalıyorum. Ayrıca işteyken oğlumu çok özlüyorum. ☹️ İş yerimin kreşi var, sanırım oğlumu yazın kreşe başlatacağım.