D_deniz elizz_momm ben işletme uzmanıyım. İşletme mezunuyum yani. Bankacılık hayatıma geri dönmeyi düşünüyorum. Bebeğimin kreş çağında olması gerek şuan 1yasinda. Kameralı kreş düşünüyorum. Bakıcı veya kendi annem kafama yatmıyor
akkoyun28 elizz_momm beden eğitimi öğretmeniyim. Şuan doğum iznindeyim. Bir ay sonra iznim bitiyor. Bebiş daha küçük olduğu için ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum.
UrbanMom elizz_momm bencede o yüzden yine çalışmak istiyorum, evde de ücretsiz temizlikçi, aşçı, cocuk bakıcısı, muhasebeciyim resmen gidip çalışsam en azından maaşı olur
potter34 elizz_momm Ameliyathane sorumlu hemsireyim 3 ay once ise geri dondum oglum 26 aylik annemlerle aramizda 1 bina var o bakiyor oglusuma nöbetler harici cok iyi idare ediyorum artik☺
alynozds Sigortacılık sektöründe eksperlik ofisinde çalışıyordum önceden şuan sigortalı ev hanımıyım 😅😅😅😅
tavuklupilavv gulsen38 polislerin görünür yerlerde dçvmesi mi oluyormuş sadece merak bilmediğimden soruyorum senin varmış da 😂
Feyzosumunannesi elizz_momm Bankacılık ve Sigortacılık mezunuyum. Fakat nakliyat firmasında muhasebecilik yapıyordum taki hamile olduğumu öğrenene kadar. Sonrasında çıktım ve bir daha iş hayatına dönemedim. Ev hanımıyım🌸😆
Feyzosumunannesi elizz_momm Ben kızıma çok bağımlıyım. 3 yaşına girecek 2 ay sonra hiç bir şekilde 2 saatliğine bile bırakamıyorum. Ne anne ne abla ne de kayinvalideme. Bu durumu acilen aşmam lazım derken bir baktım 3 yıl olmuş. 😔 Okula göndermeden önce psikiyatriye gitmem gerecek diye düşünüyorum 🙈😀
elizz_momm Feyzosumunannesi bende bırakamıyorum hiç ama mecbur biraz ayrı kalıp kendimize vakit ayırmamız gerekiyor😂🫶🏻
enesburak elizz_momm meslektaşız 🌸 ücretsiz izindeyim bu ayın sonunda işe başlayacağım ama şimdiden zor geliyor 🥹
alfabur Defterdarlik uzmanıyım bebegim 3 aylik iznim bitti heyet aldım o da bitmek üzere ücretsiz izne ayrilicam
maysamoms33 elizz_momm veteriner teknikeri mezunuyum ama koruma ve güvenlik olarak çalışıyorum şu an çalışıyorum aktif bebeğime annem bakıyor alıştım gibi ya çalışma sistemim 2 dolu 2 boş olunca çok zorlamiyor sut izni felan da var normal vardiyaya donene kadar zorlanmam ama sut izni bitimi zorlayacagina eminim