aysnrkc Öğretmenim, şu anda ücretsiz doğum izinindeyim. Çocuğum yaklaşık 3 yaşına gelene kadar izinde olacağım inşallah 🌸
ZeydsMom elizz_momm cocuklar buyusun ben pasta isine gececegim once evden sonra minik sirin bi pastane 😄
The_paues asrinhatasi bende mimarım çevre şehircilikte çalışıyorum ücretsiz izindeyim.kaç puan aldınız? İnşallah gönlünüze göre olur
[silindi] elizz_momm Bilgisayar programcısı. Ama, full saha satış elemanlığı yaptım. Benim işim satış. Şu an evdeyim.
Kalimbanne elizz_momm ben lisede müzik öğretmeniyim şuan doğum iznindeyim. İkinci bebeğim çalışırken anne olmak zor oluyor. Ev işi de bitmiyor 😅🫡
UrbanMom elizz_momm grafik tasarım mezunuyum ama kendi mesleğimi hic yapamadım tecrübe istediler hep şansıma. Evde boş durmayım diye senelerce mağazalarda çalıştım en son çalıştığım yerde 6 senem geçti cocuga bakacak kimse olmayınca ev hanimligina terfi ettim 😑 3 yaşına gelsin yeniden is aramak istiyorum kreşe vericem kendi maasimi yemek kadar guzeli yoktu
NmalkoC elizz_momm benım mesleğim otomasyon teknikeri otomobil fabrikasında çalışıyordum daha önceden de pastacı olarak çalışmıştım şuan ev hanımıyım ama kendi işimiz olduğu için eşimin yanında serviste hostes olarak gözüküyorum ev hanımıyım yani evde sadece eşimin ay sonu muhasebe işini yapıyorum 😃
GezginPaNDa NmalkoC eşinizin servisi mi var ? Bende servis almayı düşünüyorum. Tavsiye eder misiniz ?
UrbanMom elizz_momm bencede o yüzden yine çalışmak istiyorum, evde de ücretsiz temizlikçi, aşçı, cocuk bakıcısı, muhasebeciyim resmen gidip çalışsam en azından maaşı olur