yenianne01 elizz_momm ana sınıfı öğretmeniyim ama çalışmıyorum 4 çoçuğum var bırakamadım çoçuklarımı🌸
nilikonunannesii elizz_momm üniversite mezunuyum çalışmıyorum 2 tane diplomam var o bile nerde bilmiyorum 🤣 bir ara borsayla ilgileniyordum iyi de para kazanıyordum ama şuan orası da bitik bebekle ilgileniyorum bütün ilgim bilgim kızıma su aralar 😁
bebemiz ohd23 kaç yaş aralığı geliyordu siz kreşte çalışırken . Sizce 2-3 yaş için uygun koşullar var mı yarım gün
bendenbirtanedahayok elizz_momm bende okul öncesi öğretmeniyim 2 sene KPSS girip eşimin işinden dolayı atanamadım, şimdi kızım olunca erteledim biraz büyüyünce tekrar çalışmaya başlayacağım inş🤪
bianneo elizz_momm çalışma isteğiyle yanıp tutuşan bir öğretmenim ama bebeğim küçük atanamadım da zaten seneye sınava güzelce hazırlanmayı düşünüyorum kızım mızmız bir bebek akşam çalışabilirim onda da mahvoluyorum uyuyorum direk