Friends Allah bir daha göstermesin , şifalar olsun inşallah miniklermize. Gerçekten ateş illeti fena imiş özellikle iç ateş. Büyük oğlum da geçen sene influenza geçirdi ama onun ateşi dışarı vurduğu için şükür hemen atlamıştık . Ama bu süreç böyle olmadı. 24 saat süreci için bizi de hastane de yatırdılar bir de çok susuz kalmış vücudu. Halbu ki öyle suyu seven , içen bir çocuk hararetini bastırmamış bile içtikleri. Yaklaşık 7-8 serum takıldı . Bir sürü ilaç ekleyerek. Rabbim bir daha yaşatmasın ne bizlere , ne başkasına inşallah.