Turuncukafa15- hic bir genetik hastalığı olmayıp havale geciren cocuklar yok mu ? Bizim hic hir genetik hastaligimiz yok. Doktorlar neden oyleyse buna havale diyor ?
Epilepsi bile hic bir genetik olmadan cikabiliyor. Kendi icinde gruplara ayrılıyor.
Benim bebegim 11 aylıkken 37.8 derece ateşle uykusunda havale geçirdi. Biz feryat figan hastaneye zor yetiştirdik. Havaleyi sadece yaşayanlar bilir o çaresizliği. Ateşe mudahale etmemek lazm demekle olmuyor. Oluruna bırakamazsın, havale geciren cocuklarda ozelliklede atesin 37 bucugu geçmeden müdahale edilmesi lazim. Her cocugun bünyesi bir olmuyor. Kimi cocuk 40 derece ateşle ayakta gezebiliyorken, kimisi 38 le yataktan kalkamıyor