Meri-Mel 2 sene önce bebeğim Tam 6 günlükken bizim başımıza gelmişti bebeğim biberonla mama içtikten sonra birden çok fışkırır tarzı kustu ve birden nefesi kesildi Sonra ben 112′yi aradım eşim o kadar çok mücadele verdi ki bebeğimizi kendine getirmek için oraları Hiç hatırlamıyorum bile çok kötüydü çok kötüydü terliksiz falan çıktı geriden Allah’tan bir dakika içerisinde burada oldular ve Telefonda sürekli ne yapmamız gerektiğini söylediler sonra zaten Eşim aşağı indirdi hemen bebeğimize ve burasını tam bilmiyorum eşim de Hatırlamıyor ama ambulansta giderken bebeğim Kendine gelmişti çok şükür şu an 2,5 yaşında Allah’ım kimseye göstermesin ama ilk yardım çok önemli