Meri-Mel ah çoookk etkileyici çok bir videoydu ben de ağladım Allah annesine bağışladı o miniği çok şükür. Benim cahilliğim herhalde ben 112 çağrı merkezi sadece ambulans gönderir yönlendirme yapar sanıyordum herhalde sağlık ekibi orada çalışan herkes. Soğukkanlı bi şekilde uzaktan müdahale etti bi video daha görmüştüm buna benzer.