Rabiiul
Bugün sabah, yumurta sarısı pekmez labne peyniri (keçi sütlü) bebek büskivisi karıştırdım verdim oğlum bu karışımı gerçekten çok seviyo😁
Öğlen, kabak havuç patates püresi yapmıştım onu yedi bunu da seviyo
Akşam genelde meyve veriyorum çünkü meyveyi gün içinde verirsem bu sefer diğer öğünü yemiyo ondan sonra da süt ya da mama (oğlum 7.5 aylık)