Rabiiul Yumurta sevmediği için sabahları tereyağ, zeytin, peynir, irmik, pekmek karıştirip veriyorum. Öğlenleri muhakkak çorba oluyor ilikli kemik suyuyla, arada yoğurt yiyor birde hastalanmayancocuk çocuk sayfasında atom tarifi vardı onu veriyorum gün içinde, aksamlarida biz ne yersek onu veriyoruz. Bugün fırında tavuk, yeşil mercimekli bulgur pilavı yedi. Geceleri de biz çay içerken oda meyve püresini yiyor ( Elma, armut, ayva, muz, şeftali, havuç buharlı pişiricide pişiriyorum blenderdan geçirip içine Hindistan cevizi yağı+ ceviz, fındık, çiğ bademi blenderdan geçirmiştim onu ekleyip sicakken kavanozlara koyuyorum, o şekilde yiyor)
Meyve püresini 7 ncı aydan beri böyle yaparım sabah kahvaltısı ve öğlen corbalarida aynı şekilde birtek akşam yemeklerini 9 ncu aydan itibaren artık bizim yediğimiz şeyleri vererek ilerlettim sadece içine acı koymadan önce ona ayırıyorum o kadar. Birde 8 ncı aydan itibaren hafta bir muhakkak balık yediriyorum çok seviyor