Bir kadının önceliği çoçuğu olmamalı, çoçuk için yıpranmamalı, benim önceliğim kendim. Ben dağınık olayım eşim çoçuğum mutlu olmaz ki. İlk önce kendink seviceksin değer vericeksin, sonra diğerleri gelir, ilk önce bebeğine öncelik veren kadınlar benim düşünceme göre zayıf karakterli, ben mutlu olmasam da olur kafasındalar