bloommom önceliğim şu an bebeğim çünkü tamamen bana bağınlı ama 3-4 yaşına gelince kendimi öne alacağım tabi ki. Bebeğim için de doğru olan bu. Ben fedakar bir annenin kızıyım. Keşke kendine vakit ayıran, hobileri olan bir anne kızı olsaydım. Hep bizi düşünmekten çok yıprandı, bir çocuk annesi mutluysa mutlu. Saçı başı dağınık eve yemeğe temizliğe bebeğe eşe koşturmaktan helak olmuş anne istemez. Ki örnek olmak lazım. Çocuğunun da önceliği kendisi olsun. Ama eşim de bebeğim de biricik. Tabi ki tabakta iyi elma kötü elma varsa iyiyi eşime veririm. Ama hastaysam da iyi elmanın bana dilimlenerek sunulmasını talep ederim.