hera96 Çevrenize göre biraz daha bilinçli olabilecek yapıda biri olabilirsiniz ve bu da sizi gereksiz bir ego sahibi yapmış olabilir belki ama genel manada maalesef… Bir şeyleri bildiğinizi sanıyorsunuz, belki kendi çevrenize göre biliyorsunuzdur ama dediğim gibi sadece kendi çevrenizde.
Ne yazdığınız belli değil, bir sürü yazım hatalarıyla dolu cevaplarınız. Ne anlatmaya çalıştığınız belli değil, düşünceleriniz oradan oraya savruluyor. Bizlerin size kızdığı noktayı anlayamayıp bambaşka yanıtlar veriyorsunuz ve sırf siz öyle dediniz diye buna gerçek diyorsunuz. Hayır gerçek değil, söyledikleriniz sizin doğrularınız sadece. Evet anne mutlu olmazsa aile geneline de yansır, haklısınız, ama size yazdığım bir önceki yorumla bu söyledikleriniz alakası bile yok.
Kişi önceliğim evladım deyince mutsuz olmuyor, en azından önceliğim evladım diyebilenler öyle. Mesela siz kendinizi öncelikli görürken birden evladınıza öncelik verince mutsuz olabilirsiniz ama evladı her şeyin üstünde olanlar zaten bununla mutlu. Herkesin mutlu olduğu şeyler farklı sonuçta, öyle değil mi?!
Uzun uzun cevapların içinden birer cümle seçip cevaplayarak aydın, bilgili vs de görünülmüyor dışarıdan haberiniz olsun. Biz burada kaç kişi sizin zayıf karakter demenize takıldıysak burada hatalı olan biz değilizdir de sizin ifade şeklinizdir belki?! Bunu bir düşünün.