balmilaveannesi iyi ki biraz daha beklememişsin.. ben öyle bi b•k yedim 38 yaşımda doğurdum ne anam kaldı ne ebem ne sülalem.. biraz daha sabret ben 9. Ayda daha çok rahat ettim.. en azından kendi dengeli oturuyor , yürüteçle koşturuyor.. şimdi bide oyun parkı aldım 120×120 cm.. her gün dua ediyorum bu ürünü üretene 😂 bebemiz 9 ay 18 günlük 🤭 tabi bana bu zaman 3 yıl gibi geçti.. bide arayıp hal hatır soranlar ne çabuk büyüdü maşallah diyor ya.. elimle gırtlağını yakalayıp cidden mi diye sormak istiyorum 😂