iremaydmr ya hepimiz öyle büyüdük canım. Sakınan göze çöp batar derler.
Biz yasak koydukça, asla dedikçe o çocuğun daha çok ilgisini çekecek zaten. Bu kadar düşman olmaya gerek yok. Bizim TV evde hep açık. 24 saat açık yani o derece. Ama dönüp de bakmaz benim kız. Misafirliğe gitsek De TV açıksa bakmaz. Eğer ki hep kapalı olsaydı TV ile hiç tanışmamış olsaydı, açık gördüğü her an dibine düşer odaklanıp izlerdi buna eminim. Biraz rahat olmak lazım. Çok kasıyorlar çok anlamsız geliyor bunlar bana.