balmilaveannesi 927727228 satırdan herkes tek bir kelimeye takılmış. O da TV. Yeter yani gına geldi artık kusucam ya bu TV muhalefetçilerinden. Okuma probleminiz mi var, TV açıkken bakıyor susuyor onun dışında hep ağlıyor demiş işte. Her bebek TV açık gördüğü anda döner bakar. Karşısına oturtup izletiyorum dememiş farkında mısınız sizler ??
Elbette zararlı, elbette çocuklar TV izlememeli, elbette ekransız büyümeli falan filan da yani bu düşmanlık niye. Direkt saldırıya geçiliyor. Ana konudan uzaklaşılmış TV de TV.
Her neyse, 4 aylık bebeğin gazı olabilir. Bi doktora danışmanızda fayda var. Genelde alerjik bebekler çok huysuz mızmız oluyorlar. İntoleransı olabilir.
Sağlık probleminin dışında, 4. Ay atağı olabilir. Benim burnumdan gelmişti 4. Ay. Gerçekten berbat bir dönemdi. 3 buçuk ayda başlayıp 5. Ayda bitmişti. 5. Ay çiçek gibiydi o kadar iyi gelmişti ki bize. Zaten her atak döneminden sonraki dönem güneşli günler diye adlandırılıyor. Bu günler de geçecek. 6. Aydan sonrası daha keyifli bir hal alıyor. En azından bebeğinizi daha iyi anlayabileceksiniz. O da sizi anlamaya başlayacak yavaş yavaş. Benim bebeğimin de hiç bir oyuncak ilgisini çekmezken, tabak kaşık poşet gibi eşyalar ilgisini çekiyor. Özellikle Pet şişeler. Piyanolu oyun halısı almıştım. 5 kez koymamışımdır üstüne. Hiç sevmedi çünkü.
O dönemlerde anakucağına koyar, emniyet kemerini takar telefonumdan şarkı açıp bütün evi bu şekilde bebeğimle oda oda gezerek temizlerdim. Sabit durduğumda sıkılır ağlardı, yorgunluktan bayılacak gibi olsam da oyunlar oynayarak yapardım işlerimi. Ve bebeğim uyuduğu anda yatağa koşar ben de uyurdum. Ve kim ne derse desin, büyüdükçe her şey daha güzel, daha kolay.