balmilaveannesi ben de ilk aylarda sizin gibiydim kendimi sorgulamıştım acaba hazır değil miydim diye oysaki eşimle ben de çok istemiştik çocuk sahibi olmayı.Şimdi ise onsuz yapamam canımın parçası.. Çocuk bakmak gerçekten cok zor ama çok şükür annem babam destek oluyor en azından çıkıp bi hava alıp bir kahve içebiliyorum.size de destek verecek birileri olsa çok iyi gelecektir.Benim bebeğim de 4,5 aylık şuan, gece 7-8 defa emmek için uyanıyor ya da diş süreci bilemiyorum ama bu duruma da alıştım.