Andromedauzay malesef değil , evimiz arkaya bakıyor öne bakan bi cam yok . Hep bina görüyor bebeğim çok üzülüyorum . Çocuk olmadan önce sorun değildi işe gidip eve gelip yatıyorduk, Ama çocuk olunca ve bütün gün şu an çocukla evde olunca anladım ki bahçeli bir evimiz olsaydı keşke. Yine de buna şükür kirada değiliz kendi evimiz yoksa tek maaşla geçinemezdik