Değilim, eşimin kendi oturduğu ev giriş kat, nem var çok, ısınmıyor, mutfak eski hep, balkon yok ama bunada şükür, inşallah zamanla olur başka ev nasip her şey, en önemli şey huzur sağlık onlar olduktan sonra gerisi bi şekilde halloluyor, ne evler var görüyorum içinde sorun var o yüzden takılmamak lazım