Andromedauzay kiracıyız. İlk evimize direk evlenip girmiştik. Yeni ve ilk oturan bizdik, 2+1 idi, basık, giriş kat, balkonsuz bir evdi. Asla ev gibi hissetmiyor, girmek istemiyordum. Evlerin enerjisi olduğuna inanıyorum o evde eşimle çok kavgalar ettik. Şu an oturduğum evde aile binası biz bir yabancıyız. Mutfağı yeniledik sadece. Kapıları, banyosu eski. Bir kaç da dekor ürünü aldım. Evden çıkartamıyorlar bizi, ayrıca da aramız düzeldi daha çok vakit geçirmeye başladık hatta ikinci çocuğumuz bile geliyor. Ha evet zaman zaman “bu ev benim olsa şunu şöyle yapardım” dediğim anlar da oluyor tabiki ama kiracıyım diye sesim çıkmıyor evimiz olsun diye dua ediyorum.