35+5 hiçbir sorun yoktu ama son zamanlar stresliydi eşim askerdeydi,çok sorunlu bir sınıf verdiler Mardin’deydim.Stresten karnımda sertleşmeler oluyordu ama doktor yalancı sancılar demişti.Uçakla memlekete dönünce doktor kontrolümde kanalda olduğunu söyledi.2 gün sonra gece aniden suyum geldi.Hiç kuvözde kalmadı büyük kızım.Küçük kızım hep aşağı yerleşimli plesenta ve bir çok şey yasaktı.Dikkat etmeme rağmen 31+6’da plesenta ayrılması ve yoğun kanama ile erken doğum yaptım,doktor tam tutunamadığını söyledi.40 gün yoğunbakımda kaldık.