hemshireanne 39 . Haftada doğum yaptım ama 28. Haftada rahim ağzım kısaldı ve sancım vardı biraz . Hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici vuruldum . Sancım için ilaç felan verdiler 4 gün yattım. Yani sonrası hastane ve tuvalet dışında hiç ayağa kalkmadım 39. Haftayı buldu şükür . Sezeryanla doğum yaptım. İlk 3 ayda düşük riskim vardı. Progestan 6 ay boyunca kullandım . 32. Haftada açılmam başladı 1 cm kadardı.