hemshireanne 36.haftada acil sezaryene aldılar. 32.haftadan itibaren gelişim olmadı, hastanede yatışım oldu, 38e kadar durur dediler çıkış verdiler, çıktım 2 gün sonra nst’de sancı ve bebekte stres var dendi, plesenta eskimeye başlamış, su azalmış, gelişimde hala 32-33 haftalıkla uyumluydu, riske atmayalım deyip aldılar