badiskoo normal doğum yaptıysanız, bebek kanaldan geçerken eziliyor, çok yumuşak dokuda olduklarından ötürü de hemen eziliyorlar. Kafası, burnu tabi ki ezilip yamuluyor, ÇOK NORMAL, ve 1-2 ay içinde hemen normale dönüyorlar, lütfen endişelenmeyin. Hiçbir şey yapmanıza gerek yok, kendi kendine düzeliyor.