Ben de yeni doğum yaptım sizi çok iyi anlıyorum , bir düşünceye takıldıysak kafamızdan atmak çok zor.
Çevremdeki gereksiz insanlar ultrason fotoğrafına bile yorum yapmıştı. O güne kadar bir bebeğin dikkatle incelenip kaşına gözüne burnuna yorum yapılacağı hiç aklıma gelmezdi.
Asıl beni üzen o fikirlerin aklıma girmiş olması ve kafamdan atamamak. Çevremizdeki insanlar konuşur lafını verip oturturuz gerekirse ama bizim hislerimizi etkiliyorlar bakış açımızı etkiliyorlar ve bebeğimizin güzelliğini sorgulayınca kendimizi suçlu hissediyoruz sanırım.