badiskoo ay çevreye ne gerek var
Ben doğum yaptım 8 gün yoğum bakımda kaldık yoğum bakımda resm çekmek yasaktı
Sonra salgın çıktı ertesi günü taburcu olcaz bende çektim hemşire izin verdi hanı başka bebekler yada çevre görünmüyor du
Annelere attım çok merak ediyorlardi
Ay tepkileri görseniz
Ayyyy buneeeee kapkara
Ayyyy burnu kocaman
Ayyyyyyyyyyy kılııı nasıl kıllı buuuuu
Ayyyy ben bunu sevememmm
Annem diyor benim torunum oğlum işte ondan başkası için ısınmıyor falan ilk torunu da benim oğlum 😃
Diyor onun yeri bambaşka
Kız kardeşim der ayy ben bu kıza bişey almam çok çirkin
Ben lohusayim yeni doğum yapmışm
8 gün yoğum bakımda bebeğim hastanede bende tedavi sürecindeydim
Tansiyon 150 160 civarı
Daha neler neler birde bunu dediler
O an o kadar sinirlendim ki
Siz sevin veya bişey alın diye doğurmadim
Dünyanın en çirkin çocuğu da olsa o benim evladım babası ve annesinin sevgisi herkese karşı yeter
Rabbim sağlık versin de gerisi boş hele sizin dediklerinz hepsi boş dedim
Kız kardeşim dedim senin doğurdunda gorcen diyecem ama onuda Rabbim veriyor
Bir kılını vermemem Benim dilim öyle gevşek değil kalp de kırmam
Dedim
Anneler diyor aman ne alınıyorsun Hemen
Hastaneden taburcu olduk
Eve geldim kız kardeşim annem başından ayrılmıyor şimdi
Sevmek istiyorlar dedim çirkin kızımı sevmeyin siz güzel çocuk sevin dedim 😃😃😃😃
Yani takma Rabbim sağlık versin yavaş yavaş yüzü suratı oturuyor benim kızımda küçük doğdu
35+6 haftalık
3090 ama yoğum bakımda çok kilo kaybetti
2.500 kiloya kadar düştü
Eve geldim çok şükür 10 günde topladi