Grimor88 10 bine çok diyen beslenmiyordur ancak karnını doyuruyordur. Bizim en çok kahvaltılık masrafı var. İyi peynir alır yeriz, iyi sucuk severiz, kışın sadece çeri domates alırım, yumurtayı organik alırım, mutlaka her sabah simit olur ve her gün evde kahvaltı edilir.
Manava haftalık ortalama 500, kasaba haftalık 1000 lira veriyoruz. Kahvaltılık bakliyat süt yoğurt yağ kuruyemiş derken biz 10bini çok geçiyoruz. Evde herkes yemek seçtiği için yemeklerimiz de çeşitli oluyor.